poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Po Shinobi i paru horrorowych pomysłach

Drogi blogu.....zrobiłam sobie wreszcie nowy avatar. Oczywiście komputerowo, w Paint Tool Sai:

w wersji miniaturowej:



Dałam to na swoim fanpage'u na facebooku. Przyznajmniej tez coś takiego ode mnie xD taki prezent dla siebie samej.

A jak się wam podoba mój eevee-zombie?

Zrobiłam go z jakieś tam okazji, ale prawda jest też taka, że ostatnio chodzi mi po głowie mój komiks. Chciałabym kiedyś zrobić komiks Pokemon z gatunku horror. Taki doujinshi pokemon :) W prawdzie wymyśliłam fabułę, kiedy w Polsce emitowana była seria Jotho (czy jakoś tak), więc dosyć daaawno, to przez lata była udoskonalana. Bardzo mi się podoba, ale to mój gust. Sądzę, że dla tych, którzy ubóstwiają Pokemon oraz horrory, powinni znaleźć coś w tym dla siebie. Zobaczę, jak to będzie. Na pewno kiedyś zacznę nad tym pracę.

W ostatnią niedzielę odbyła się impreza w Trójmieście "Shonobi" i Mangaka oczywiście prowadziła tam zajęcia ^^ Dokładnie to zwaliłam całe warsztaty na mojego nowego członka zespołu Kyosuke Hikan, ale to już szczegół xD Uważam imprezę za udaną ^.- (zdjęcia na Mangace)

Niestety nie mogę zjawić się na Gakkon, nad czym ubolewam: http://gakkon.pl/

Zapraszam wszystkich serdecznie na tego roczny i każdy następny, NiuCon! ^_____^

TrzmCie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz